Länk till startsidan

Hej! Vi har fem korta frågor om webbplatsen. Det vore snällt om du ville svara på dem. Det underlättar vårt arbete att göra vår webbplats bättre.


Varför besöker du oss? * (obligatorisk)
Varför besöker du oss?




Vem är du? * (obligatorisk)
Vem är du?





Kunde du göra det du hade tänkt på webbplatsen? * (obligatorisk)
Kunde du göra det du hade tänkt på webbplatsen?




Var informationen du fick på webbplatsen bra? * (obligatorisk)
Var informationen du fick på webbplatsen bra?





Låna fritidsutrustning

Om du inte har den utrustning som behövs
för sport eller friluftsliv
kan du få låna grejor helt gratis.

Du kan till exempel låna pjäxor, skidor eller skridskor.
Du kan låna ryggsäck, stormkök eller flytväst.
Du kan låna racket eller klubba
och en massa andra saker.

Du får låna utrustningen
två veckor åt gången.
Sedan behöver du lämna tillbaka den
så att någon annan kan låna grejorna.

Om du vill låna utrustning
går du till kommunens fritidsbank.
Fritidsbanken ligger på Lasarettsgatan 23 A
i Örnsköldsvik.

Fritidsbanken har öppet
på tisdagar mellan klockan 12:30 och 18:00
på torsdagar mellan klockan 12:30 och 17:00
på fredagar mellan klockan 12:30 och 16:00.

Om du själv har sportgrejor
eller fritidsutrustning som du inte längre använder
får du gärna ge dem till fritidsbanken.
All utrustning i fritidsbanken
är begagnade saker
som folk har givit bort gratis.

Vill du ringa till kommunens fritidsbank
är telefonnumret 073- 060 27 91.

Du kan skicka e-post till fritidsbanken@ornskoldsvik.se